tisdag 28 augusti 2007

Dååå ska vi see...

...hur man bloggar (har egentligen ingen aning) men Jenny hjälper mig Tack å lov!!! =)
Hon som har tjatat på mig att jag skulle ha haft en blogg så hon kan följa familjen från andra sidan jordklotet känns som hon & Thomas bor där ibland, fast dom har sagt att de baaaaara tar 2 tim från Sthlm å flyga dit - en pik antar ja mer än flyg info =) Jenny är för övrigt min bästa vän och vi har känt varandra sen barnsben. Är även Gudmor till mina barn. Kika gärna in på deras blogg från Schweiz - se länk längre upp på sidan.
Såå har nu med henns hjälp tänkt å klottra ner lite om vad som händer med skogsmullarna näe trollen vare juh, här i Braxsele, där jag och resten av min familj bor.

Å de här är vi:

Pappa Peter










Mamma Malin



Hampus













Emma











Jahina "Hina"



Aragon

3 kommentarer:

Thomas & Jenny sa...

Hej på er!! Kul att du äntligen har börjat blogga!! Jag är ganska säker på att jag är din första bloggläsare :)

Lovar att läsa bloggen troget, kan erkänna att jag är "addict"...

Gud vad söta H & E är !!! Men det är väl inte så konstigt med tanke på mamman ;)

Stor puss o kram från Jenny

Thomas & Jenny sa...

Hallå där!
Kul att ni oxå skaffat blogg...
fina bilder och hampus ser lika busig ut som vanligt :)

Hoppas allt är bra med er!
Kram Thomas

Anonym sa...

Halloj ni 2...

Jaaa visst e kidzen suuuper sööta...Emma är väääldigt lika pappan...men otroligt söööt ändå ;) *asg*
Och Hampus ser inte bara busig ut han ÄR busig.

Pöss å kram på er!!!