torsdag 15 november 2007

Ögon godis...

Tidningen People Magazine har listat Världens sexigaste män. Så här ser den ut: (de på plats 2-14 är "klick bara")

1. Matt Damon














2. Patrick Dempsey

3. Ryan Reynolds

4. Brad Pitt

5. James Mcavoy

6. Johnny Depp

7. Dave Annable

8. Will Smith

9. Javier Bardem

10. Shemar Moore

11. Ben Affleck

12. Adrian Grenier

13. Will Yun Lee

14. Justin Timberlake


Å här har jag listat tre snyggingar - seee och njuuut!


1. Wentworth Miller























2. Vin Diesel


























3. Rhys Meyers
















Hur ser DIN hunk lista ut? Skriv din "3 i topp lista" på dina favvo hunkar. Posta dem sen i "kommentarer" så vi får dreggla vidare ;)






4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du
Här kommer min Hunklista:
1, Joackim (töntigt kanske)
2, vin diesel (är ju inte helt fel)
3, Brad Pitt (o vilken karl)
mvh
Svägerskan
Ps ser fram emot nya inlägg :-)
Kan du lägga över bilderna från den 16/11 på en cd....please

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Öhhh aaah att skriva sin 2:e hälft e suuuuper töööööntigt! Neee då inte alls...Peter ligger etta på min åxå egentligen yeah riiiight =))
Men tackar iaf för din lista, nån som ville dela med sig av sin dreggel lista iaf =))

Bilder kommer upp här...snart =S Men du kan åxå få dem på skiva lr by mail!

Ha´ne!

Anonym sa...

För att det ska hända något här på bloggen så lämnar jag ett bidrag till hunklistan (vadå pik?, det vet jag ingenting om)
Jag har inte så stor koll på alla hunkar i kändisvärlden så det här är vad jag har att komma med för tillfället

Milo Ventimiglia (från heroes och gilmore girls), inte helt fel

Johnny Depp, inget slår väl en galen Jack Sparrow eller Willy Wonka ;)

Du krävde tre, men som sagt så har jag dålig koll på kändisvärlden, så då får jag väl klämma in Ola här på slutet då ;)

Sköt om dig Malin!

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

TACK Terese...de där va va som krävdes - ytterligare dreggel span! Tackar för dom å ska nu genast skriva ett par rader i bloggen...;)

Ha´d gott!