tisdag 22 januari 2008

Pain in the ass

Har sån himla träningsvärk å jäkligt ont i röva. Grannen tvingade (eller tvingade va väl å ta i men de låter bättre så här nu i efter hand=) på en ridtur i söndags. Men hann inte mer än sätta mig upp förrän jag druttade av - å landade på ändan. Kan juh då tycka att jag borde ha landat mjukt- men men! Va bara att sitta upp igen å rida lite mer framåt lutad så när jag kom hem vare inte bara röven som värkte...
Å en sak jag tänkte på då jag satt där i sadeln va att jag har fått en himla dödsångest. Berodde nog inte på den sista avfallningen utan i största allmänhet då jag rider nu mer. Blivit sååå fasligt rädd om livet. Å hoppa är juh helt uteslutet - hoppryttar livet är nog över för min del.
Då vi kommer tbx tycker Marlene att vi borde göra detta till en tradionell söndagstur. Hon tror kanske att med lite kontinuerlig ridning kan vi kanske dämpa min dödsångest lite...jaja vet inte d jaa!!

Lämnar de å skriver om nått mer av livs glädje - en av mina serier har säsongs premiär ikväll - "Brothers and sisters" kl 22 på 5:an. Inte att missa. Åsså är de juh "I huvudet på Gynning" kl 21. Där hon ska lära sig att strippa. Vem vet hon kanske kan lära mig ett å annat trick =O

Tjing Tjing

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Det är bara att kliva upp på hästen igen, som man brukar säga.(kanske tufft att säga om du fortarande har ont i kroppen), Ett tv-program som jag kan rekomendera startar på tv3 den 6 februari är Men in trees (riktigt tjejprogram)Ha en bra dag i snöstormen / Kram Kicki

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Japp ba å ta tjuren eller hästen vid hornen - om den hade några å rida igen =))

Ååå å jag som inte har 3:an...än iaf. Skulle bli ändring på de om jag fattade Peter rätt!

Ska försöka att inte bli helt insnöad!

Ha´ne!

Kram