onsdag 16 januari 2008

TV

Vill att "mina" serier ska dra igång. Börjar få abstinens.

Serier jag längtar efter:

¤ Prison Break
¤ Grey´s Anatomy
¤ Brothers and Sisters
¤ Desperate Housewives
¤ House

En av mina favorit serier har juh tyvärr gått i graven - Gilmore Girls. Deras humor va juh ba bäst!
Peter fattade inte ett dyft de fåtal gånger han såg den.

I huvudet på Gynning har jag börjat se. Sänds tisdags kvällar kl 21. Faktiskt rätt underhållande att se nån steka falukorv för första gången =)

Jaa åsså Let´s dance förstås. Men annars är de inte mkt att se på tv...

Jajaj får nog tråna ett tag till - serierna verkar dröja!

Puss å nyp i stjärten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Håller med om att man längtar till sina serier börjar. Ser på din lista att vi har samma tycke, utom House för den tycker jag inte om. Saknar också jättemycket Gilmore Girls. Så det är att kolla in TV-bilagan och sedan planera in sin dag efter tv:n haha. Ha en bra dag i denna konstiga vinter. Regnar och är halt i Umeå. / Kram Kicki

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Jaaa visst äre de så, att man planerar in sina aktiviteter efter tv tablån-hihi Man kan juh inte missa nått heller!=)

Näe de är verkligen ingen ordning på vintern - ena dagen ha på sig snö skorna å skotta ett par decci för att nästa ha på sig gummistövlarna å sanda!

Hoppas du åxå får en bra dag å jobba inte ihjäl dig!

KramKram