måndag 9 februari 2009

Ide!

Jag vill gå i ide!

Gillar vintern - dock ngt mindre än sommaren men nu har de tok snöat å varit kring 20 minus länge nu. Kan de inte va lite måtta på de hela?!
Vet inte hur många gånger jag skottade igår, bara för att komma ut en timma senare å göra om hela proceduren!!!


Man får göra som Aragon gå ut framåt vår´n igen!


Igår visade Svt Värlscupen i hästoppning från Bordeaux i Frankrike. Ridsporten har juh inte allt för mycket tv tid - men igår fick man sitta bänkad.

Malin Baryard Jonsson

Nu måste jag plugga till matteprovet som ja ska ha senare idag! Wish me look!

Over and out!

.

9 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha tuuur jag bor i lägenhet!!=)
Säg till och du vill gå i ide, jag hänger på, så kan vi hamstra choklad ihop!! Föresten såg jag också hoppningen! Sååklart! =) Pöös Perre pirrpöng

Växelhäxan från norrland sa...

Håller tummarna att det går bra.
Jag satt och dolade med albumet till halv nio tror jag det blev.. Sen va jag ju tvungen att blogga och sen va det beck...phu stressigt värre.

Anonym sa...

Hoppas provet gick bra idag. Det gjorde det säkert, du verkar så taggad att plugga.
Om du slutar skotta så måste du gå i ide till slut, du har inget val när inte dörrar och fönster går att öppna :) Ser mysigt ut där inne i värmen.
Har ni byggt ut hallen förresten?

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Vxl häxan - Tiden har en tendens att rusa iväg när man pysslar :P Men roligt är de! Kommer någon dag här igen! =)

Therese - Provet gick strålande kändes de iaf. Får höra på fredag =))

Japp hallen är utbyggd - men människa när va du här senast? :/ Får vi ändra på!

Å bra blev de. Fick undan alla jackor å skor, å slipper snubbla in i hallen/köket- Kanon!

Växelhäxan från norrland sa...

va och tittade på dina kycklingar i går..
Håll i dig nu, först va jag tvungen att kliva ned där hönäveln låg, hon vägra ju flytta på sig..
Sen va jag dessutom tvungen att ta i f-nskapet för dottern tordes inte.
Lyfte lite försiktigt huuva och fick se en liten gul sak kika fram...
Visst va jag duktig...

När kommer du och scrappar (inge kul att klippa i korten vill ha din skärplatta) ?

Växelhäxan från norrland sa...

Jo just det, ha ju beställt en men min ha inte kommit än...grrrrr

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

WOW va duktig du va då =))
Å visst e dom för söta dom små...

Duu...ja kan svänga förbi med skärplattan då jag åker å jobbar...
Kan ändå inte börja med inbjudningarna för jag glömde köpa tejp idag då ja va till Vännäs :S

See ya!

Anonym sa...

Hörrö du trolltyget, give us something to read..
Please....
I kväll får vi inte missa greys anatomy, oh så skönt att det ska börja igen.
Växelhäxan

Anonym sa...

"Stormaran" du verkar ha gått i ide för du har aldrig uppdaterat på länge..