tisdag 23 juni 2009

Titta va jaa har gjort...


















Fina va?! =)

11 kommentarer:

Therese sa...

Jättefina!
Hur ont gjorde det på en skala? Har hört att handleden ska vara ett väldigt känsligt ställe att tatuera på.....
Kul med lite uppdateringar på bloggen. Skönt med sommarlov, håller tummarna att antagningsbeskedet är positivt.

Madde sa...

Snyggt! Dina första va? Ska nog fylla bebisens namn bredvid mitt på svanken sen också :-)

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Therese - Det gjorde faktiskt skönt/ont så de va skönt - låter weird, men jag satt mest å hade rysningar i käken och baksidan av överarmen. Underbart! Kommer att lätt göra om de - beroendeframkallande! =)

Jag håller åxå tummarna :P

Madde - Japp min första, men inte min sista :P
Jaa men de kommer väl bli great me lill bebbens namn där på svanken...

Växelhäxan från norrland sa...

Men hallå du va ju på datorn på förmiddan, uppdatera nu..
Det är ju så roligt att läsa dina inlägg, please

Växelhäxan från norrland sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Leila sa...

Jattefina gumman....Vantat pa att du ska tatuera dig nagongang ;)
Men de ser ut att ha gjort grymt ont....Kram kram hoppas allt e fint annars??

A home far away sa...

Jättefint, o snygg stil. Gjorde det väldigt ont, jag har två tatueringar men på axeln o skuldran...gjorde tillräckligt ont:)

Ha en fin dag
Kram Gunilla från Singapore

Thomas & Jenny sa...

Hallå! här var det tomt! Till och med jag har uppdaterat!

Nu får det vara slut på semestern!
kram/jenny

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Vaaa har du uppdaterat...då kan jag juh inte vara sämre :D

Som sagt - nu får de vara slut på semestern!

Kram

Anonym sa...

Hallå nu va det ju slut på semestern sa du ju...

Anonym sa...

ELLER HUR!!!