onsdag 7 oktober 2009

Snott från Perre!

Hur bor du: I en villa middle of nowhere
Brukar du komma i tid: Är tidsoptimist, är alltid klar i sista minuten. Å blir de stressigt kör jag i kapp tiden :D
Hur lång är du: 176cm lång över havet
Kan du laga mat: Hell yeah!
Vad jobbar du med: Har inget, pluggar & blir så mkt smartare i stället!
Vad har du på dig just nu: Tröja & mjukis brallor
Har du någon fobi: Klaustrofobi som heter duga
Hade du en bra kväll igår: Joovars!
Vilket är ditt senaste inköp: Tuggummi
Din favoritdryck på morgonen: C-vitamin beroende!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min ynka lön på hela 1300kr
Har du sovit i din egen säng inatt: Jojjomen
Vad hade du sönder senast: Min mobil - igen!
Vem snackade du med senast: Anna-Lena
Varm favoritdricka: Cappuccino
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: Rött vin & tequila
Saknar du någon just nu: Jenny
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Irritera mig
Någon jag stör mig på: Kan faktiskt inte komma på ngn
Intressen: Allt som intresserar mig - Rida :P, parta, dansa, flamsa osv
senaste person du kramade: Pét
Senaste person du ringde: Anna-Lena
Senaste person som ringde dig: Pét
Vad drack du senast: Citron vatten
Vill du ha barn: Har juh redan 2, å de ska visst inte bli några fler...
Längtar du till din födelsedag: Alltid!
Har du rakat dina ben någon gång: Always
Är du sugen på något nu: Alltid sugen!
Röstade du i det senaste valet: De va väl kyrkvalet - nix de glömdes bort!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: De e alla tiders!
Vilken låt lyssnade du senast på: Ingen som fastande på hjärnan tydligen
Har någon annan sovit i din säng inatt: Karln, sen kom H smygandes nån gång på morron kvisten
Vad tycker du är äckligt: Allt å alla som luktar pest - har ett djävulskt luktsinne
Har du pengar på mobilen: Allt som oftast
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06.48
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Näeee!
När flög du senast: Till Schweiz i slutet av augusti
Har du gråtit offentligt: Joohoo´da
Vad har du med dig in på bion: Godis, popcorne å dricka :D
När sov du senast på golvet: Icket hänt - va ja minns :D

.

5 kommentarer:

Kicki sa...

Kul grej. Man får lära känna dig, på ett annat sätt :) Ha en bra dag

Therese sa...

Kul med ett livstecken från dig ;)
Ha det bra!

Anonym sa...

ja verkligen, trodde du dött!! du får igen din plats på min blogg när du gjor mer än 5 inlägg på en månad=) annars skrattade jag gott!!

Päran

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Shit Perre - du sätter verkligen hårt mot hårt :D
Jaaaja - jag gör väl ett försök åtminstone! :P

Växelhäxan från norrland sa...

Gör ett försök till är du snäll..