söndag 8 november 2009

Tiden går fort...

Perre gav mig chansen att återigen få komma med på hennes blogglänk lista, OM ja bloggade 5 inlägg inom loppet av en månad. Lätt som en plätt tänkte ja - men saken är den att de är visst bara 4 dagar kvar - vilket betyder att jag måste blogga en gång om dagen de kommande 4 dagarna. Börjar idag så får vi se hur de går med de återstående. Man ska juh inte ropa hej...

Hur som är juh så jäkla grämen. Hittade nämligen denna jacka



då vi var till Skellefteå - MEN köper den INTE. Why??? Nu har jag sökt med ljus & lykta efter denna, men den är totalt slutsåld, både Umeå, Skellefteå där Leila va å spanade åt mig & i Lund där Maths rejde runt som en galning men även där nere va denna jacka slutsåld.
Måtte jag lära mig något av detta, att hittar man något - så köper man de på stört!!!

Inga kommentarer: