torsdag 12 november 2009

21:47

är kl, ja ska ligga innan kl 22.00 har ja precis bestämt. Blir mkt roligare om ja göre till en tävling. Vill helst inte lägga mej. Eller min kropp å knopp vill de, men inte ja. För min kropp, knopp & jag är inte samma person... :/ Öhh!!
Men de är juh sååå mkt roligare på kvällen, de är då allt händer - man kan juh missa ngt. Plus att de e sååå jäkla skönt att bara göra mkt eller inget, lr va man vill, bara för att man kan...
Fan tror de märks att knoppen, dvs tänket & kroppen - min händer är trötta, tror ja kan konstatera de, för de står en massa, utan att stå ett jäkla skiiit i detta inlägg och kl har redan hunnit bli 21:52. Ja e liiite seeg med 2:a ord. Skyller på tröttheten!

Jajaj kl tickar! Ska juh hinna ut till kaninerna, marsvinen & hönsen & ge dem mat, plocka undan, släcka, pussa barnen, sminka av mig, klä av mig, borsta tänderna, packa barnens ryggor. Näe just ja bara H´s, E ska få va hemma med mig i morron. Ja är för trött för att plugga...Spy less är nog rätt ord!

21:54 - tror ni ja hinner?

Puss å klem!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Stora frågan är hann du?

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Vaaa lite tidsoptimist där, som vanligt. SÅ nej hann INTE till 22, men halv 22.46 tittade ja på kl innan öga föll igen :D Men ja blev rätt effektiv där ett tag :P