måndag 9 november 2009

Inköpslista:

1. Parfym från Versace, Bright Crystal - för att den luktar underbart!









2. Svarta Ugg - bara för att dom är took varma!











3: Ny mobil - dock inte bestämt vilken ännu. Men dessa 2 verkar juh okej :D





4: Tv till sovrummet!










5. Vinterjacka - kan va gött å finn kallare dagar!












6. Dvdhylla från Ikea *2 - den gamla ovanför soffan ska ut, å dessa ska in. Pappsen ska till Ikea i helgen så han skulle införskaffa dem!
















De får räcka för nu. Bara att börja beta av :D

Over and out!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nice..gillar nr.2 men jag tror du och jag är dom enda*ler*

Carola sa...

Nice ..gillar nr.2..tror du och jag är dom enda som vill ha dessa skor*ler*
kram Carola

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Hihi Kan inte förstå de, dom är juh lite små fula så dom blir snygga :D Åsså är dom juh varma - me like!

*kram

Anonym sa...

vill ha allt på din lista, köp ett exemplar extra av allt så får jag ett, pst det är snart jul=)

Porre!

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Porre - men sjäääälvklart! Gör ALLT för dig :P

Växelhäxan från norrland sa...

Men duktig flicka, så här ska det ju gå till..
Nä inga uggs för min del, jag har ju mina lurvtussar..
Heja, heja..
Bara några inlägg kvar nu då om du ska med på pernillas lista..
Heja, heja..
Tack pernilla

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Jaa du har juh redan ett par rejäla doningar som håller dig varm! De är de ända raka under denna tid av året - klä sig varmt så man slipper frysa liiiite iaf!

Japp...hon är hård Perre - men rättvis! *not :P