söndag 4 januari 2009

Bla Bla blaaa

Tänkte göra ett seriöst inlägg - men jag orkar f*n inte. Så helgens bilder från revyn & efterfesten lägger jag in i morron om jag hinner å is då. Ska nämligen till stan å göra av med lite pengar. Måste även kolla på en telefon eftersom att Emma fick tag i min mobil å drämde den i golvet så den funkade sådär halv bra, sen tog jag riktigt döö på´n nu ikväll då jag skulle dricka cola i bilen. De va visst lite övertryck i colaflask jäääveln så de sprutade cola över hela mig, ner mellan bena ;) å ner på sätet där telefon låg :/ - som sagt, måste spana på en mobil!

Jajaa - nu ska ja inta ligglägge i soffan å se en film!

Ps. Vill ni mej något - ring på hemtelefonen!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Eh ja...
Vi väntar med spänning..
De va nog tänkt att du skulle ha en ny mobil tror jag..
Gissa vad vi ska göra i kväll?
Du kan aldrig ana!
Vi ska bort på middag, ha ha skönt slippa laga mat...
See you
Svägerskan
Vad blev det för mobil då?