onsdag 7 januari 2009

Skoter tur...

Sista dagen på jullovet tog vi en tur med skotern. De var lämpligt kallt men snöade en del. Och eftersom vi inte har investerat i någon ny ruta till pulkan kan vi inte använda kapellet så de kändes som om jag satt i skottlinjen av en snökanon! Men jag burrade ner mej i alla lager av filtar... Och spelade oberörd. Trots att jag inte såg ett jota...

Jag & H

Emma som ligger nerbäddad i pulkan somnade som vanligt med en gång!

Stannade & grillade med utsikt över Lillarmsjö!

H åker bob, sekunden senare krasch landar han!

P väcker Emma för lite lunch!

.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå!
Va det inte kallt?
Fryser bara jag ser bilderna..
Överlevde snowracern?
Har överlevt första arbetsdagen, vilken tur att det är snart helg igen..
Va ju så längesen man fick god mat.
Mvh
Svägerskan

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Joo nog vare kallt alltid. Men ignorerade de med!

Joo snowracern överlevde, H med om du undrar :D

Gjorde friteradkyckling file igår...guuu see gött! På en helt vanlig onsdag! =D Idag blir de däremot stuvade makaroner & korv!

När har du lunch om dagarna?

Anonym sa...

Är så olika när jag har lunch.
Brukar ju bara ta en ½ timme..
Men du när scrappar vi?
Ha du beställt kort än?
Vi gör det idag och sen måste vi boka en dag..
Svägerskan

Anonym sa...

ÅÅ vilka härliga bilder, trots snön mysigt!

Anonym sa...

Du är så duktig på att bilda ner allt! Tog efter ditt exempel igår=) har du checkat in min sida? Hihi din favvokisse finns med! Oncensured!! =) Puss

Purre Purr Pung

By the way?? Kan du färga mitt hår någon dag framöver?
*Nyp i stjärten!*

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Halloj där...då ska ja genast span in din sida...Ska ta å länka till den från min åxå...så fler kan spana in den =))

Sjääääääälvklart kan jag de! Anytime!
Bio besöket måste åxå planeras in!!!

Puss å klem*

Anonym sa...

ja men hallå vad är det för sida...
Vi häxor vill ha mera att läsa..
Länka, fortare än blixten..
Svägerskan

Anonym sa...

Jaha du Malin här duggar blogginläggen lika tätt som varslen över västerbotten, eller inte! Man få hålla sig till godo med peters temp sida för att hålla sig uppdaterad om vad som händer i Brax