lördag 24 januari 2009

Lukt orgasm!

Varje gång jag besöker affären -kanske inte Ica Bjurholm då men större mataffärer måste jag gå förbi hyllorna med duschkrämer och rengöringsmedel av alla de slag. Och har de tex kommit någon ny sköljmedelsdoft måååste jag lukta på den - OCH köpa den. Tvätten måste lukta gott...Jaa den får gärna blir ren åxå, men huvudsaken är att den luktar gott =)
Jag är lite smått besatt av lukter - minst sagt! Å senast jag var å handlade i Vännäs såg jag denna:


Yes diskmedels nya "Clean and care" som luktar uuuuuuuuunderbart, och de blir en fröjd att diska.
Likadant är de om någon av de motsatta könet luktar sådär riiiktigt gott - då får man juh nästan lukt orgasm. Om man nu kan få de. De lät iaf roligt...=) Å näe Axe hör inte till " lukter som luktar gott"
Min kompis Maths är min ledstjärna av de manliga dofterna. Så ifjol efter att ha varit å hälsat på honom å fått en lukt orgasm av denna:

David Beckham´s "Intimately" fick P den i julklapp. Men nu är de dax för lite förnyelse. Å då Maths va upp innan jul hade han på sig en Armani, vilken de var måste jag ta reda på. Sen ska de finnas en Dior som åxå luktar gott - har jag känt när jag har luktat mig fram *hihi*

Låter helt stört...

But that´s me!

Lider ni av några "manier"?

.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå studenten?
Hur länge ska vi läsa om denna lukt orgasm.
Va händer i ditt spännande student liv??
Tell me more, tell me more tell me mooooooore..aha aha
Svägerskan

Monica sa...

Kenzo, i en svart flaska. Otroligt god! Bara ett tips!