lördag 17 januari 2009

Räääääv.

Fy för den lede - magsjuka är ingen höjdare! Tänker inte gå in närmare på de - men har mått rääääv!
Men nu fit for fight igen!

Ikväll ska jag å Perre ääääntligen palla oss iväg för att se "Yes Man" som spelas av min favorit humor skådis Jim Carrey. Så jag tror de kommer att bli en hel del asgarv!!! Sätter betyg på den senare!

Förra helgen va vi ut på skotertur igen & under veckan har jag haft inskolning på dagis med Emma, så här kommer lite bilder från de!


Utsikt över Bjurholm från Högåsstugan.


Jag med en sovande Emma i famnen!


Emma & Hampus


En blek eftermiddags sol!


Vackra färger på väg hem!


En nyvaken Emma efter den första vilan på dagis!


Looooligt som Emma skulle ha sagt!


Utelek - å livrädd! Man skulle kunna tro att hon hade aldrig varit ute förr =)

.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra att du är på benen igen...
Gick det bra i skolan?
Emma tycker väl det är kul med alla kompisarna?...
Har suttit och tittat i din ikea kasse..
Gisses vilka grejor du har..
Blev mängda sugen på att köra igång..
Har beställt mina kort och ska skicka iväg malins nu men sen är det bara att köra igång..
Vad säger du? när är det dags?
Scrapbookslängtande Svägerskan