tisdag 16 december 2008

Julbord i Agnsjön

Igår var fältassistenterna och vi från UG och njöt av julbordet i Agnsjön. Dock kunde inta alla va med...så de var lite synd! Men vi som var där åt för dem åxå =))


Har nu satt i mej 2 st julbord -Hotell Vännäs vs Agnsjöns Camping, och kan inte riktigt bestämma mig vilket som var bäst. Om jag säger så här...Om jag bara skulle äta med ögonen skulle Hotellet vinna. De hade maten mycket tevligare upplagt och så ofantligt mycket mer. Många goda ugnsbakade laxar men stort minus för köttbullarna som var grådassiga med konstig smak och påminde mer om en studsboll.... Agnsjöns däremot hade en vansinnigt god västerbottensostsill som var super. Och deras dessertbord slog Hotellet med hästlängder där Annanaspajen och chokladkakan var über god. Provade 1 (en) köttbulle bara för att jämnföra - och den både smakade och såg hemgjord ut. Sen så är de juh väldigt härlig miljö i Agnsjön, kändes lite som om man satt i stugan hos tomten =D






De var mina personliga åsikter...Är ni av någon annan uppfattning så dela gärna med er.

Nu ska jag göra mig iordning. Ska med Perre & Åke till stan. Köpa de få julklapparna som är kvar och lite foder till djuren. Och Perre tyckte vi skulle ta en fika buffé på Stars i UP2 gallerian. Vet inte de ja, är spy less på allt som är sött å smakar jul! Men vi får väl la si...

Lev å må!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu tror jag att pennan glöder, kul...
Jag har bara ätit delar av julbordet i angsjön och det va väl ok...
Julbordet på hotellet va ju underbart gott...
Jocke är fortfarande inte bra i magen och han ska dessutom komma och sova hemma i natt, jesus.
Bara vi inte får någon basilusk.
lev om må
Svägerskan

Anonym sa...

2 julbord redan, då ligger man i lä :) För mig blir julbordet på julafton det enda i år.
Önskar dig en god jul! (för vi lär ju inte ses innan dess...)
Vi får ta och ses efter helgerna tycker jag.