torsdag 11 december 2008

Lycka...

Är att prova kläder!
Hade ett Ellos paket som låg å väntade på 9:an. När ja kom hem var ja tvungen att se Grey´s innan ja började prova...Sen höll jag på med de någon timme =))

Blev iaf väldigt nöjd med denna jacka som blir ett bra komplement till min skaljacka som inte är allt för varm...


Behöll även ett par snygga stuprörsjeans, ett par klänningar å någon tröja...som sagt LYCKA!

I morron ska barnen få baka pepparkakor. Jag ska däremot baka lite inför Hampus kalas på söndag. Chokladbollar bakade vi igår...


Sen då P kommer från jobbet ska ja va ombytt å klar för kl 5 har Gun bjudit mig, Lille å Malin på jultallrik på Hotell Vännäs å efter de Julshow på Medborgarhuset. Sen på fredag bjuder Banverket på julfest med julbord å dans på HOTELL VÄNNÄS. Guu ba man inte val igen känd...=/
Å på måndag är Ug & fältassistenterna bjudna på julbord på Agnsjöns camping - sen är de jag som ligger på julbordet te jul...

När man som vi bor i urskogen - får man titt som tätt skåda dessa utanför fönstrena... Lite dålig bild. Tog genom fönstret å hade lite halvt panik så ja inte skulle missa´ren, eller dom - de va faktiskt 3 st.




Näe huvva kl är över 1...bäst å knoppa!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du med den blicken i ögat så kanske ni också skulle ha tagit in på hotell!!!!!ha ha
Jag ska se om jag kan hitta något snyggt i morgon att ha på mig på jul...
See you
Svägerskan

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Hahah...nu är juh faktiskt ni som ska ta in på hotell. Sååå se till att göra allt som ja skulle ha gjort om jag bodde på hotell ;)

Hoppas du hittar något i klädväg. Å se till att njuta...av att bara komma hemifrån :P

Vi hörs å ses!

Anonym sa...

Nice att du fick dig lite kläder lillspetan ;) Längtar efter chokladbollarna på söndag=)/ PerrePorrPung

Peter sa...

Perre: Du har tur de blir Dumble kakor åxå. Men tänk på att inte vräka i dej alla - fler som vill ha!

Ses i morrn - barnvakten! :D

Anonym sa...

Ha ha ha duuu, ärjag bjuden så får du stå ditt kast ;) PurrePung