tisdag 30 december 2008

Julafton...

Så var julen ääääntligen över! All denna stress å hysteri dagarna innan, åsså är den över på bara ett par timmar! Å jul friden kan äntligen infinna sig. Isället för att skriva en massa kommer här ett gäng bilder som får tala för sig själva...(alla bildern går att klippa på så de blir större)

Börjar julaftons morgonen med att barnen får öppna paket som dom hade i strumpan...





















































Jag nyklippt å grann - TACK Jenny. Redo att fira jul hos pappsen!


Sofia, Katarina, Gabriel & Benjamin mina barns kusiner.



















Pappa i bakgrunden. Tomas till vä, min bror Per å hans fru Ana,
deras dotter Sofia åsså H längst fram!

















Peter å Emma!

Maten är framdukad.

Syster Åsa & Benjamin


Emma å Linus leker.


Emma & Hampus myser hos morfar i väntan på tomten.


Emma klämmer å känner på alla klapparna...


Så äntligen kommer tomten...


Hampus i färd att öppna alla sina julklappar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

äääslkar bilder. ni ser du ut att fira som en riktig familj! =) Och härligt med festen på annandagagen också, då jag fick tjäna mig en hacka också!! =)
Purre

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

Jaaa enligt mej är det en väääldigt tradtionell jul - precis som de ska va...=)
Nästa gång får du fira med mig... så får du va med på ett hörn av en riktig jul *kramar om*

Jaaa suuuper TACK än en gång för att du kom å hämtade oss - Guldvärt! Å de va lätt värt de "lappar" du fick =)

Puss på dig!

Ps. Bio kvällen med Jim Carrey måste planeras in - snarast! *längta*