onsdag 17 december 2008

Utvilad...

...borde jag vara. Men känner mig tröttare än någonsin. Kom hem från stan igår vid 8. Å då internet inte behagade att fungera la jag mig på soffan och somnade bums å vaknade vid 11. Gick och la mig, var först rädd att ja skulle va pigg å inte kunna somna...men hann nog inte tänka nått mer för sen sov ja - till i morse...!

Var som sagt på stan igår med Perre & Åke men hann inte med så mycket mer än några presentkort på SF och en grej åt Emma på BarnensHus. Får bli ytterligare en stadsresa, när nu de ska hinnas med...
Vi hade juh tänkt å fika av Starz fika buffé. Men den såg inte allt för aptitlig ut, så vi vände på klacken. Men Perre som inte har någon skam i kroppen tog kort på den så ja kunde lägga in den här...


Då var jag redan på andra sidan av gallerian... :/ Sen fick velpottan Pernilla välja vart vi i istället skulle inta lite föda...Efter en himla massa - Jaaa men va är ni sugen på... och - OM ni skulle bestämma vart skulle ni då vilja äta? Lyckades hon bestämma sig för Subway. Vilket blev ett utmärkt val.


Innan jag fortsatte färden hemåt fick jag äntligen se hennes lilla tändsticksask till lägenhet där hon å äckel katterna bor... Hon tvingade mej att hålla i en...

Själv tycker hon juh dom är sååå himla söööta!
Safari heter iaf denna katt.


Katten Chili.


Visst dom är faktiskt mjuka & varma. Hur de nu kommer sig då dom inte har någon värmande päls...

Näe tacka vett´ja Aragon!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror nog att jag föredrar dom hårigare varianterna..
Tycker om att få hår i näsan, mun osv, visst är det charmigt när sitter och fikar på morgonen, duken ligger vara kvar, tänder ljusen och har lite mysigare. Glömmer bort sig för en stund och lägger ned mackan på duken..
Tvi, tvi, spott fräs, satans katt jävel...
Den fan passar ju på att fläka ut sig på duken när vi är borta..
Ge mig den på att dom ligger och gnuggar och rullar runt bara för att jävlas..
Tur att man är kattälskare... :-)
Visst är livet underbart när man inte har större bekymmer...
Svägerskan

Anonym sa...

Ha ha , duu, min katt e så mycket mysigare att ha under täcket.. Han är ju varmare än andra katter för de har ju den isolerande pälsen din nöt! MMM.. Och Velig kan jag ta på mig, men om ni svarat på vad NI ville ha så hade jag ju aldrig velat! Ir hur?? =)

PURRPURRPUNG

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

KlirrIPorrPungen -

Va då den "isolerande" pälsen...kattfan e juh pälslös =))
Visst OM vi hade svarat vad VI ville ha...hade de juh inte varit DU som hade bestämt jööö...din nöööt! Du måste tränas...*hihi*

Pisk & våld!

Trolltyg i Braxseleskogen sa...

VäxelHäxan -
Katthår i all ära...Men Hinas päls som ligger mest på golvet och som blir som en värmande fäll under sockarna...De e mys pys dä! *not*

Anonym sa...

Du behöver inga tofflor i allafall..
Svägerskan